Gal kas norėtų įsikurti kaiminystėje?

Už kokių poros šimtų metrų nuo mano sodybos senutės kaimynės brolis ketina parduoti žemę. Aš vat pagalvojau, kad būtų smagu, jeigu smagūs žmonės įsikurtų - kam sodyba, o gal kas ir šiaip nori už miesto bet netoli miesto nuolat gyventi, ar dar ką...

Parduodamas sklypas - 1 ha, žemės ūkio paskirties, todėl kaip ir man, tektų ūkininko sodybos variantą darytis. Už Vilniaus į Šalčininkų pusę maždaug 17 km.

Sklypas pats be medžių, tiesiog laukas, bet apstuptas miškų. Kiek žinau, šį gėrį būtų linkę parduoti už 20 000 Lt  (bet tai nėra galbūt labai jau tiksli informacija, ir žinoma derybų reikalas, bet kalba kiek žinau maždaug apie tokią suma eina)

Jeigu ką sudomintų, brūkštelkite man į sodybastatau@gmail.com - bandysiu kontaktinį telefoną suveikti.

Kas svarbu ieškant sklypo esu iš savo patirties kaškada gana išsamiai surašiusi čia.

Kaip sklypas atrodo vėlų rudenį:


Iš nuotraukos žinoma sunku spręsti kur prasideda sklypas ir kur baigiasi, bet bendra situacija matosi:


Ribojasi su tokios senutės sklypu, ten toliau šviečia ir mano namukasm, tas už avilių :)


O čia kaimynės pastatai - tvartai, ir visokios kitokios paskirties - na, viskas kaimiška, sena, bet tvarkinga.

Su kažkokiais kitais sklypais ar pan - nesiriboja - aplink gamta.

Taigi, gal kas nors kaip tik ieškosi žemės, tai įrašas tokiems ir skirtas :)

Komentarai

  1. Gražios ten vietos. Aš irgi į tą pusę, bet arčiau.
    „Prestižinė“ Vilniaus šiaurės kryptis kažko nesužavėjo :)
    17 km, deja, į Vilnių nepavažinėsi kasdien (iš savo patirties).
    Linkiu rasti kaimyną, sodybininką!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tikrai gal ir tolokai, na bet kiekvienam savo - gal kam svarbu tureti hektara o ne 15 a, gal kas kokias aveles svajoja auginti ;) zodziu taip, tai pakankamai necivilizuota vieta, kas mane labiausiai ir zavi siaip jau :)

      Panaikinti
  2. Atsakymai
    1. ne, neprivesta. del elektros kad konkreciai ka suzinoti reiketu salygas is lesto issimimti, kad neapsigauti. Kaimyne senute turi elektra, bet lesto viska kas nauja tai po zeme manau vesti noretu. Kainuotu manau ne brangiau kaip man.

      Panaikinti
  3. Atrodo jaukiai visai ir kaina viliojanti, gal galima būtų sužinoti kurioje čia vietoje tiksliau? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labai tiksliau - galeciau el pastu paaiskinti (sodybastatau@gmail.com) Apytinksliai - Lydos plentu (arba link Salcininku) vaziuojant nuo Liepkalnio Maximos - apie 17 km, jeigu nuo Vilniaus centro Gedimino pr. vaziuojant - 22 km gaunasi :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai